seymayalaz ben de pkoluyum 3 sene kadar raporlu bi şekilde ilaç kullandım evlenmeden önce, doktor bebeğin olmaz demiyorum ama zor olur tedavi gerekecek demişti, evliliğimin 5. ayında bebek istediğimize karar verdik çünkü kaç ay uğraşacağımızı bilmiyordum ve 2. ayda hamile kaldım 🥰 doktorlar kendilerince tahmin yapar ama herşeyin hayırlısını Rabbim verir