Deniz07 doğum yapalı 48 gün oldu hala ara ara sızlıyor. Zor bir doğum olmuştu hem yırtıklarım hem kesilerim var, kaç dikiş atıldığını bilmiyorum bile 😀 İlk iki hafta oturamadım, yürütemedim yatamadım dikişlerden dolayı, sonra yavaş yavaş düzeldi. Doktorum büyük abdest sonrası batikonla ve saç kurutmayla kurut demişti. Sizede öneririm ıslak kalmasın, bol bol ped değiştirin batikonlayın iltihaplanmasın.