[silindi] çok geçmiş olsun benim oğlumla da kan uyuşmazlığımız var bizim doğumdan sonraki gün sarılık testi yaptılar ve değeri 20 çıktı doktorumuz fototerapiye başlıcaz dedi bebeğe hemşireler bakıcak dediler ben ağlamaya başladım bilmediğim ve duymadığım bişey sonuçta ben öyle olunca eşim de doktorla konuşmuş odaya getirdiler fototerapi makinesini sık sık emzir dedi doktor hemşirelere de bu oda asla bozulmıcak ve yatış parası alınmıcak dediler sadece makina parasını aldılar oğlumu makinanın içerisine koydular gözlerini de bantla kapadılar o kadar rahatsız oldu ki içim giti onu öyle görünce 1 gece sonra tekrar test yapıldı ve değeri düşmüştü 15 ti değeri doktor 1 hafta sonra tekrar kontrol edicem dedi 1 hafta sonra tekrar gittik kontrole tekrar yükselmişti değeri doktor isterseniz şimdi hemen başlayalım fototerapiye ya da yarın sabah başlayalım dedi sıkıntı olmazsa yarın sabah başlayalım dedik yengem hemşire hemen onu aradım bol bol kabak tatlısı ye öyle emzir dedi güneşe yatır ama kafası güneş görmesin uyuduğu odanın ışığını hiç kapama dedi o gece hiç uyumadım yengem ne dediyse yaptım sabah hastaneye gittik test yaptılar ve değeri düşmüştü doktor bilr şaşırdı 1 gecede naısl bu kadar düştüğüne solunum sıkıntısı falan olmadı