Maalesef çocuklar az beslenme sonucu sarılık oluyorlar. Buna sebep arayınca anne Bebek kan uyuşmazlığı yada Rh uyuşmazlığı diyip çıkıyorlar. Benim kızımda 13 gün yattı tünelde, oğlum üç gün yattı. Kızımda çok araştırdılar bişey bulamadılar. Oğlumda uzatmalı sarılık dediler 6 ayında ancak rengi normale döndü. Bazı bebekler anne sütü sarılığı oluyormuş. Yani sebeplere çok takılmayın derim. Anın tadını çıkarın, Rabbimin izni ile düzelecektir. Moralinizi yüksek tutun, evdeki bebeğinizle ilgilenin. Geçici bir süreç unutmayın. 😘