iremby Evet canım kızımda 1 aya kadar her altını açışımızda mosmor oluyordu ağlamaktan, doktor normal demişti ama inanmadım 3 doktor gezdim. Kolik bebekti, o yüzden sürekli ağlaması vardı, altı dolduğunda açmaya çekiniyorduk. Şimdi çok şükür gülücükler saçıyor daha altını açmaya başladığım anda🥰