iremby ilk 10 gün kadar bizimde öyleydi canım daha altındakini çıkarmaya başladığımda çığlık çığlığa kalıyodu. Şimdi 1 aylığız altının açılmasına bayılıyo rahatlıyo senin de dediğin gibi. Hatta o kadar seviyoki saolsun bazen kakasını tutuyo resmen altını açınca üstümüze yapıyo 😒😒😂😂 düzelir zamanla anca alışıyolar sanırım dış dünyaya. İlk günler banyomuzda çok çılgın ağlamalı geçiyodu. Şimdi oda düzeldi çok şükür 🤲🏻