Mommy93 senin postlarini niye takip edeyim en son açtığın postu zaten bence kimse unutamadı. Aklimda kalmışsın nick olarak. Ben senden neden takdir bekleyim ay isim gücüm yokta senin gibi sıradan insan mi takdir bekleyecem🤦🏻♀️ Senin profiline giren benim ne demek istediğimi anlar zaten. Tenezzül etmiyorsan ozaman git kendin ara cevabı. Burda post açıyorsan baska yerde yorumlasiyorsun. Ha mecbur değilsin ama nezakettir sana yardım edene tesekkur etmek gecende derdine ortak oldu millet dönüp birine tesekkur etmedin. Bu hazıra konmaktır hazıra konan insanlarada alerjim var ☺️