Mommm aaaa şu ıkınma olayı 1 haftadır biZde de var. Az önce post açmıştım. Acaba gaz mı vs diye. Uyuyacağı zaman ıkınıyor. Gece sık uyanmaya başladı. Mız mız. Keyifsiz. Sürekli gülen bebek gitti mutsuz bi bebek geldi. Sürekli ilgi istiyor. Demek ki ataklardan. Her yeni aya gireceğimiz de böyle huy değişikliği oluyor.