Betulyesiltas Zumreee ya sevinmeli mi uzulmeli mi bilemedim biseyi yok die sevinesin geliyorr ki bir ciglik aglama hersey btiyor
Angels1324 Mommm sormayın valla oğlum da gazın g sini görmedim kızım da gaz artı kolik çok zor okadar çok gaz çıkarıyor ama gene de saat i geldi mi 5 saat ve fazlası ağlıyor saatler ce
Hulya_ Mommm Benim oğlumda öyle suan hep mız mız uykuya direniyo defalarca geri kalkıyo uykusundan hiç böyle değildi umutla düzelmesini bekliyorum 😥Ne de olsa umut fakirin ekmeği😄
ZmrNsa09 Betulyesiltas benm kızımda 18 eylulde dogdu😊bayadir zor uyutuyorm uyusa bile hemen uyaniyo netten baktm atak haftasindaymisz 3. Atak dönemi
Mommm Hulya_ karanlık ortam istiyo bu aralar benimki çok işime yaradı yüzünü asla kapatmam diyodum şimdi kapatıyom 🙄😁 umuda devam edelim yoldaş 😀
Mommm DURU42 ben googledan bebek atak haftası hesaplamaya yazıyorum doğum tarihini yazıyosun bak linki https://hesapliyor.com/bebek-atak-haftasi-hesaplama/#utm_source=&utm_medium=embed&utm_campaign=bebek-atak-haftasi-hesaplama
Hulya_ Mommm Bende karanlıkta uyutuyorum karanlık istiyo ama yüzünü örttürmüyo itiyo eliyle çok akıllılar ya😅 Dibine kadar devamm😄
Zumreee Betulyesiltas aynen oyle gulerken hemen agliyo esnerken agliyo sonra gülüyor uyku zaten 15 dakika falan uyuyor 4 gun kalmis ataginin bitmesine ama bakalım inşallah
BaraninAnnesi RuzgarMommys ne guluyonnn sanki sen atak döneminde değilmişsin gibiii kap mendilini gel diğer ucada sen geccc🤤🤣
Mommm Hulya_ ya ben mamayı yedirip gazını alıp yatırıyodum yatağa uyuyodu kendisi söyleye söyleye nazar ettim 😬
Hulya_ Mommm Böyle şeyler kimseciklere söylenmez her ananenin hayali kendisi uyuyan bebektir, ben hayaller hayatlar suan mesela 😅