Gamze-S bizde kızım için 1.7 tog kullanıyoruz, ilk gün sadece sıfır kollu zıbın ile yatırdım sabah baktım ayakları soğuk. Altına sadece bir patikli pijama giydirmeye başladım çorap giydiremeyeceğim için. Bu şekilde bir sorun olmuyor. Sizde ilk önce zıbın ile yatırın sabah ki durumuna göre alt yada üst yada bir ince tulum giydirin. Bizim evimiz de 22-25 derece arasında oluyor.