Gamze-S Bizde de bu tulumdan var ben de lcw dan aldım ev ısımızda aynı. İçine bi tane ince tulum sabitledim pijama olarak onu giydiriyorum. Uzun kollu, baya ince bişey. Ama çok terletiyor elyaf olduğu için. Şimdi bir büyüğüne gecicez acaba başka mi alsam diyorum ama bulamadım😓