YasemiNYagmur1 Haticetemzz daha küçükmüş. 3 Aydan sonra bebeğinle sabahlamak istemiyorsan değiştirmeyi bırak yoksa gerçekten uykuları dağılıyor be zor dalıyorlar
Merve_yzr Haticetemzz Uyanacagını bilsemde degistiriyorum canım pişik olmasın zaten yapar yapmaz degistirdigim icin bebegimde alışmıs degistirmezsem huzursuzlanıyor uyansın bisey olmaz uyutulur poposunun pismesindense uyutmaya calısırım daha iyi… Kendimizden pay bicecek olursak regl oldugumuzda ped biraz fazla kalsa degismezse hemen rahatsız oluruz onlarda öyle bence
Nuray1 Haticetemzz ben 1 aylık olduktan sonra değiştirmeyi bıraktım değiştirdiğinde uykusu dagılıyodu
YeldaKuzey Haticetemzz 3bucuk ay boyunca yatmadan önce ve 3 saat sonra mutlaka değiştirdim ama şimdi 4 ayı bitirdi geceleri fazla uyanmıyor 4-5 saat uyuyor o yüzden beslenmeden önce değiştiriyorum sonra mama verip uyutuyorum
Busraata Haticetemzz 2ayı geçtik gece çabuk uykusu dağılıyor o yüzden degistirmiyorum,gece eger uyandiysa uyumayacak gibiyse bekletmeden emdikten sonra degistiriyorum daha küçük degistirmen lazım bebegine göre yön verirsin ilerleyen dönemde
Beren94 Haticetemzz Çiş veya kaka sızıntısı olmadığı sürece uykuda değişmiyorum gözleri açılıyor bir daha da uyumuyor
nneslihan Haticetemzz 2 aya kadar değiştirdim sonra kendi uyanmadığı sürece değişmeyi bıraktım uyandığı zaman değiştiriyorum
Bademlii 48 günlüğüz gece altını değiştirirsem geri uyumuyor eğer kaka yapmamışsa değiştirmiyorum ilk bir ay değiştiriyordum. Oda rahatsız olmuyor hiç altı kirli diye ağladığını görmedim, pişikte olmuyoruz
02022020 Haticetemzz daha çok küçük 2 saatte bi emmeye kaldırıldığında bakılmalı pişer hemen gece kaka bile yapar ozamanlar büyüdükçe sabaha kadar bezini doldurmdığı oluyor ve uyanır diye açmıyorum
Sekerpare Derin uykuya geçtiğinde emin olunca değiştiriyorum gece 1 kere onunla sabah uyanıncaya kadar duruo 9 aylik olcaz