Haticetemzz Kızlar sizlere bir sorum vaaarr. Bebeğim 1 ay 12 günlük sizler geceleri bebeğinizin altlarını degistiriyor musunuz ve kaç kez değiştiriyorsunuz ?
EJDERYAA Haticetemzz daha çok küçük dolduysa değişmeli büyüdükçe zaten değiştiremiyorsun 😂😂😂 uyanır diye
momsaylin 3aya kadare geceler 3kez degistirdim amma simdi 6aylik GECELER DEGISTIRMIYORM UYANIYOR DIYE
Eddaliko Haticetemzz Ben değiştirmiyorum uykusu cok acılıyor.40tan sonra değiştirmedim kaka yapmadıgı sürece.
Gzzde Haticetemzz artık 2 yaşında geceleri değiştirmiyorum ama o yaşlardayken her emzirmeye kalktığımda değiştiriyordum
MasalsMommy Haticetemzz Şu an çok küçük değiştirmelisin o yüzden canım. Ben 3. Ayından sonra gece değiştirmeyi bıraktım altını açınca uykusu dağılıyor çünkü 🤦🏼♀️ Sonra saatlerce uyutmaya çalışıyorum😂
Nmmerve080 İlk zaman değiştiriyordum şimdi 4 aylık dolduracak yatarken değiştiriyorum sabah alıyorum sonra
biranne11 Haticetemzz canım o aylarda değiştiriypruö büyüdükçe bezini doldurmuyordu. Daha doğrusu gündüz ve gece ayrımını anladığı an gece doldurmuyolar
Ulkrdml Haticetemzz ben dogdugundan berı kaka yapmadıgında gece degıstırmıyorum pure kullanıyordum bır aya kadar sızma vs bı sorunda yasamamıstım rahatsız olmuyor bebek yanı altı kırlı dıye hıc agladıgını gormedım alıstırmakla ılgılı sanırım
MutluMommy Haticetemzz sadece bi kez değişiyordum ben şimdi 4 aylık değişmiyorum sabaha kadar saat 10 gibi değişiyorum sabah 7 ye kadar duruyo
Alikus Haticetemzz pişik olmasından kokuyorum 2 ay 11 günlük doğduğundan beri kaka yapmasa da geceleri 1 kez değişiyorum
Mom9 Haticetemzz her emzirmeden önce değiştirirdim bu da yaklaşık 24saatte 10 beze tekabül ediyordu :)
LilyaBn Haticetemzz ben ilk 2ay gece 3 saatte bir değiştirdim. 4.aydan itibaren eğer gece uyanmıyorsa değiştirmiyordum ama eğer uyanmışsa bulunduğumuz odanın ışığını yakmadan örneğin koridorun ışığını yakıp değiştirirdim. (halâ gece olduğunun ve uyuması gerektiğini öğrenmesi için )
Mysunshines17 Haticetemzz 1aylik olduktan sonra kaka yapmadığı sürece kullandığınız bezin de cisi emme kapasitesi 12 saate kadar dayanıklı ise degistirmeye gerek yok zaten kış geldi artık ben usurler diye değiştirmedim zaten gaz sorunumuz vardı usuyup iyice artmasin diye … şu an 6 ayligiz hiç pişik sorunumuzu da olmadı