Ben hipp kullanıyorum. Bebelac gold da aldım ama içime sinmedi ne yazık ki. Bir iki kere verdim bıraktım. Arasında da evet inanılmaz fiyat farkı var. Bebelac çok daha ucuz. Sanki ucuz mama yediriyorum gibi hissiyat oldu. Bütçeyi zorlasa da hippe devam ediyorum