Kalbim_oglum Hipp organik kullaniyorum ama bütçemizi zorluyor Bebelac Gold kullanan anneler memnun musunuz kilo aldiriyor mu tok tutar mi bebişlerinizi hipp kullaninca sanki oğlum cok cabuk acikiyor
mathematician Kalbim_oglum Ben bebelac gold 1 kullanıyorum. Kızım 4 aylık oldu her ay yaklaşık 1 kg aldı. Gaz kabızlık vs de yapmadı, çok memnunum. 🤗
canimoglum_2020 Kalbim_oglum ben de onu kullanıyorum ayda en az 1 kilo garanti alıyor hipp gerçekten baya pahalı ben geçen gün jokerden 2 li kutu aldım 205 tl bize anca 2 hafta ya gidiyo ya gitmiyo 🙈 ablamda 2 oğluna onu kullandı bi sıkıntı olmadı
Haleakba Bebelac gold kilo aldırıyor baya güzel bi mama diye duymuştum dediğiniz gibi hipp marka mamada fazla doyurmuyor gibi diyorlardı
Kalbim_oglum mathematician inşallah bizde de yapmaz ya çok cektim gazdan çünkü 5 aylik olmasına 9 gün var hala bitmedi diyebilirim
Kalbim_oglum canimoglum_2020 evet bende en son 900 gram aldim yetmiyo diye bitmesin cabuk diye baya pahalı artik değişmek istiyorum
Zeynepinannesiii Kalbim_oglum dogumdan itibaren ilk zamanlar bebelac kullandım sonra sma kullandim bi süre. Fiyatlar artinca tekrar bebelac golda geçtim. Mamalarda cok sıkıntı yaşamadım ama ilk zamanlar tabi kabızlık oluyordu her bebekte oldugu gibi
Ezgi94 Kalbim_oglum kullandığımda 2 aylık falandı canım tam gaz dönemiydi bide bize iyi gelmedi şuan 5 aylık