Woody UmayDuruMom 24 derece için çok çok fazla o kadar kıyafet battaniye. Sizden bi kat fazlası yeter.
Minikannesi00 UmayDuruMom ah canım benm oğlumunda yüzü kızarıyor egzamaymış alerjiden . Her banyodan sonra çoğalıyordu . Dalinin tüm ürünlerini kullanmayı bıraktım zeytinyağlı sabunla yıkıyorum oğlumu. Çok şükür düzeliyor .
Ibomm UmayDuruMom sıcaktan bu canım dus aldır ve normal gıydır bende çok kez bu hayatı yaptım gece bıle kendi gıydıgımızın bır üstünde gıydırıyrum ornegın kısa kolsak bız ona uzun kol sevmiyor sıcağı benım oğlumda hemen isilik oluyor
UmayDuruMom Ibomm bende atlet sweat giyiyorum onada o şekilde giydiriyorum onun zıbını uzun kollu sadece
Ibomm UmayDuruMom bızde alerjı var canım alerjik bebeklerın cıldı kuru oldu an egzamaya cevırıyor bız yaşadık dalın asla kullanma kendi yüzünü yıkadın an bıle göreceksin kuruluğu ben bıoderma kullanıyorum çok ıyı ve hatta günde ıkı kez bıoderma balm kullanıyoruz
UmayDuruMom Ibomm Johnsons baby kullanıyorum beübchen de varda o konak yaptı gibi beübchen in veya mustelanın sütünü alcam
Woody UmayDuruMom 2 aylık olsun. bence kundak yapacaksanız da tog degerli tulumlardan alın imkanınız varsa. Owli markasının uyku gurusu size göre. Hem içiniz rahat eder üşümedi diye,hem de çocuk bunalmaz. Ben 2 aylıkken 24 derece civarıyd evimiz. Zıbın üstü tek kat kıyafey giydiriyordum. Yatarken de çok kalım olmayan penye battaniye. Zaten sıcak geliyor ki isilik olmuş
Ibomm UmayDuruMom hergun duş aldırmasan da bebek pamuğu ıle annesı yüzünü gıdısını koltuk altını falan sılıyormusn
Ibomm Nisycl egzama degıl bu kesınlıkle benım oğlum da alerjık bebek egzama leke leke genıs genıs oluyor
UmayDuruMom Woody üşür de hasta olur diye korkuyorum bizim de zıbın üstü tek kat da battaniye ağır geliyor galiba
Ibomm UmayDuruMom battanıye en güzeli su lcw de nohut battanıyeler varya o canım hem ınce hem sıcak tutar battaniye çok onemlı genel de bızm oğlanın ısılıgı gece oluyor uyku tulumu kullanım dedım tek kısa kol zıbınla gıydırdım onda bile isilik oldu bıze gelmedi
Woody UmayDuruMom zıbın uzun kollu. Üstüne kundak, üstüne bttaniye 2 kat 🤷♀️ Terlerse de hasta olur🌺 ince giydirin bugun. Üşürsen enseden anlarsınız. Bu arada yağ sürülmemesi gerekiyor diyw biliyorum bebeklere.