UmayDuruMom https://hizliresim.com/1KcaBh https://hizliresim.com/I63MLp https://hizliresim.com/Ei5Pkm https://hizliresim.com/4bqN8a Kızlar süt alerjisi mi, sıcaktan isilik mi, yoksa dalin vücut yağı dokunmuş olabilir mi?
Minikannesi00 UmayDuruMom ah canım benm oğlumunda yüzü kızarıyor egzamaymış alerjiden . Her banyodan sonra çoğalıyordu . Dalinin tüm ürünlerini kullanmayı bıraktım zeytinyağlı sabunla yıkıyorum oğlumu. Çok şükür düzeliyor .
Ibomm UmayDuruMom sıcaktan bu canım dus aldır ve normal gıydır bende çok kez bu hayatı yaptım gece bıle kendi gıydıgımızın bır üstünde gıydırıyrum ornegın kısa kolsak bız ona uzun kol sevmiyor sıcağı benım oğlumda hemen isilik oluyor
biranne11 UmayDuruMom Canım ev sıcak olduğunda yağ kullanmayın. Veya bir tutam yağı butun vucuda yaymaya çalışın. Terliyolar ya da sıcaktan bunaldığında yağ böyle bir reaksiyon gösterebiliyor 🤩
canimoglum_2020 İsiliğe benziyor yağdan olabilir bn de eyüp sabri tuncer zeytinyağlısını sürdüm böyle oldu sonra geçti bizaman sonra bidaha sürdüm yine böyle oldu bidaha da kullanmadım
UmayDuruMom biranne11 ben bide gece uyurken penye battaniyeyle ellerini çıkarıp kundak yapıyorum bide bebek battaniyesini 2 kat yapıp örtüyorum kalın olanlardan ondan olabilir bide kızımın gece yüzü soğuk oluyor üşüyor diye korkuyorum çok kalın giydirmiyorum zaten
Gizzy Bir kaç gün önde bizde de aynısı oldu. Besin alerjimiz var korktum doktorumuza yazdım hemen. Yoğun isilik, kendiliğinden geçer takip edelim dedi. Bizimki geçti. Ama aynısı. Geçer bence sizinki de bir kaç güne
UmayDuruMom Gizzy inşallah isiliktir ya bizde süt alerjisinden şüpheleniyoruz da bide en son banyo yaptırdığımız da ilk kez dalin yap sürdüm vücuduna 2 aylık bu arada
RuzgarMommys Isilik gibi duruyor canım yağ sürme yağ iyi gelmiyor vücutlarina bida yika bence vucudunu. Yarin falan da gözlemle baska bi belirti yoksa isiiliktir.
UmayDuruMom RuzgarMommys bi kaç gündür bu şekilde canım salı günü yıkamıştım bugün tekrar yıkayacağız bakalım
Ibomm UmayDuruMom bızde alerjı var canım alerjik bebeklerın cıldı kuru oldu an egzamaya cevırıyor bız yaşadık dalın asla kullanma kendi yüzünü yıkadın an bıle göreceksin kuruluğu ben bıoderma kullanıyorum çok ıyı ve hatta günde ıkı kez bıoderma balm kullanıyoruz
biranne11 UmayDuruMom kundaktak yapamdan altına ne giydiriyordunuz acaba. Kundak sıktığı tamamen kapattığı için ekstra giyime gerek duymuyordur. Yağı her duşta değilde 2 3 duşta bir sürün nacizane tavsiyem..
UmayDuruMom biranne11 uzun kollu zıbın çoraplı alt üstüne de çok kalın olmayan takım o kadar kundağı sıkmıyorum ki sadece sıcak tutsun diye 3 gün sonra 2 aylık olucak daha
biranne11 UmayDuruMom Oy kuzum küçücükmüş ☺️ anladım canım.. Yağ meselesindendir muhtemelen onu bırakın eğer düzelmezse tekrar gelin birdaha yardımcı oluruz😌
Woody UmayDuruMom 24 derece için çok çok fazla o kadar kıyafet battaniye. Sizden bi kat fazlası yeter.
Nisycl https://imgyukle.com/i/YpTgxq https://imgyukle.com/i/YpTiZ0 Bizde de boyle oluyor bir bakar mısınız bi kere daha böyle olup sonra kızarmıştı doktor egzama dedi krem verdi hiç kullanmadım 2 3 güne kendi kendine geçmişti. Alerji mi acaba
Ibomm Nisycl egzama degıl bu kesınlıkle benım oğlum da alerjık bebek egzama leke leke genıs genıs oluyor