Arkadaşlar yürüteçe güvenmeyin ben de kısa süreli bindiriyordum kenarları halılara takılıyor saniyelik gözümü kaçırmamla yan düştü halının üstüne.kaldırdım hemen çöpe attım.kafa travmalarının yüzde 90 ı bu yürüteç yüzünden.sakın ha sakın güvenmeyin kullanmayın derim.