HappyKids Oğlum 11 buçuk aylık. 10 aylıkken kendi kendine koltuk kenarında adımlamaya başladı, 2 hafta içinde de yürüdü. Yürüteç hiç kullanmadım, ihtiyaç da duymadım. Zararları çok. Çocuğumun ayak basma gelişimini etkileme ihtimali bile büyük bir şey benim
için. Ve yürüteç bebeği erken yürütür mantığına da inanmıyorum. Her bebeğin bir zamanı vardır yürüme için. Hadi gerçekten erken yürütüyor diyelim, ama birçok yönden zarar verme ihtimali varken neden erken yürümesi önemli olsun ki? Geç olsun sağlıkla olsun. İnsanların ‘Onun bebeğine zararı olmamış, benimkine de olmazdır.’ deyip bu tarz riskli kararları alabilmesine de hayranım. 🙄 Hele ‘Çok yoruluyorum, alırsam biraz ben de rahatlarım.’ diyeni bile okudum daha önce ben burda. 🥴