Ebrareylulll Kabızlık sorunu yoksa bebeğinin, kullan canım bizim zaten normalde de kabızlık sorunumuz vardı o yüzden bıraktım ben Ferrum kullanmayı. Evet tabiki turuncu kusmalar oluyodu kıpkırmızı şey içiyolar anne sütünden mamadan farklı bişey gayet normal rengi.