Merve PrensesimDuru içinde paraben var diye önerilmiyor. Kabızlığa sebep oluyor dişlerde leke yapıyor diyenler var. Biz sidefer kullandık 9 ay
Cerenaslan PrensesimDuru İçinde paraben var aile hekimimiz bile önermiyor. Kabızlık yapıyor gaz yapıyor bence vermeyin. Ferrum kullanabilirsiniz. 4 ay kullandım ama kabızlık sorunu olduğu için doktorumuz başka bi tane yazdı vitagil fer diye yeni jenerasyon dedi. Buna başlıcaz inşallah.
Ata0905 PrensesimDuru içindeki parabenden ziyade yan etkileri var. Yeni nesil bir takviye kullanın imkan varsa . Bız ocean microfer kullanıyoruz 👌
Adelim Sıdefer bestıron ocean mıkrofer tavsıye edılıyor ben sıdefer baslamıstım tadı guzel ıtırazsız ıcıyor ama emmeden yada mamadan 1 saat once yada sonra vermelısın bestıron kullanmadım ocean mıkrofer aldım ama sıdeferın bıtmesını beklıyorum
Ebrareylulll Adelim neden sidifer kullanmayi bırakıp oceon aldınız acaba merak ettim bende ikisi arasında kaldım Dr ferrum yazdı aldım bugün ilk kez kullandım ama turuncu kustu korktum
Mommyishome Adelim geçen gün post açmıştım. Siz görmediniz sanırım. Microferin kutusunda iki göz var ama biri boş. Damlalığı da şişeye takılmış durumda ve üzerinde hiç bi güvenlik ambalajı yok. Sizin de öyle mi?
Mommyishome Ata0905 geçen gün post açmıştım. Siz görmediniz sanırım. Microferin kutusunda iki göz var ama biri boş. Damlalığı da şişeye takılmış durumda ve üzerinde hiç bi güvenlik ambalajı yok. Sizin de öyle mi?
Merve PrensesimDuru daha mı iyi kısmı annelere kalmış birazda. Sideferden memnundum ben tadı da güzel olduğu için seve seve içiyordu. Kan tahlilinde de değerleri çok güzel çıktı
Leonmam PrensesimDuru valla ben vermiyorum bebegimi cok huysuz yapti zaten kabiz iyice kabiz oldu cocugum 3 gun cekti aninda kestim suan 9 aylik 6. Ayda veriyolar zaten ben 3 aydır hergun bir tatli kasigi pekmez veriyorum ondan cok cok daha iyi
Cerenaslan Ebrareylulll Bundan korkmanıza gerek yok gayet normal. Bende 4 ay kullandım bi sorun yaşamadım.
Ata0905 Mommyishome evet öyle direkt açılıyor . Yani boş sadece damlalikli kapağı var o kadar .şişe içinde oynamasın diye yani boş yapmışlar .
Mommyishome Ata0905 bana çok güvensiz geldi. İlk defa benim açtığıma dair bi kanıt yok yani. Herhangi böyle bi sıvı ilaç olduğunda dışında ambalaj olur. Ya da kapagı çevirirken ttık eder ilk sizin açtığınız belli olur. Hatta eşim eczaneye geri götürdü hepsi öyleymiş gene de değiştirmiş eczacı. E başkası da alıp gidip geri getirmiş olabilir. Ağzına mı sürdü içine bişey mi kattı belli değil
Ata0905 Mommyishome haklisiniz güvenlik bandı gibi bişey yada çıt diye acilan bir kapak olabilir. Ocean b 12 falan da kullandım ben daha önce onda da yoktu. Doktorumuz bunu onerince kullandık bizde .