Tatlimannem kızım 6bucuk aylık ben denedim 3.gün pes ettim dayanamadım o kadar dayanmam bile muzcize benim kızım ilerleme göstermedi uyku eğitiminde belki ben yanlış yaptım bilmiyorum.gece emmesini azaltiyorum şimdi her uyandığında emzirmiyorum babası alıyo ya da su veriyorum emziğin veriyorum kucağımda sallıyorum bi şekil uyuyo 2ye düşürdüm yavaş yavaş kesicem inşallah bu dönem anneye babaya düşkün oluyolar hiç eğitim zamanı değil benim gördüğüm