Albayrakokur benimkide hiç uyumuyor. Önceden de uyumuyordu. Ama eltinin, komşunun kızı eğitimsiz uyuyor diye seninki uyuyacak anlamına gelmiyor. Maalesef ki bizimkilerin mizacı böyleymiş. Damla, çay vs hepsi geçici bir çözüm. Zamanla vücutları ona da alışacak. Yani ya bu işi yoluna koyacağız eğitim vs ile. Ya da bekleyecez geçsin diye. Başka bir yolu maalesef ki yok. Keşke olsa🤷♀️