Nurtalib benimde içimden ya ikisi kız olacak diye geçiyordu ya da erkek ama rabbim bana ikisinide nasip etti 🤗 bir daha doğurmayı düşünmüyorum o yüzden 🤗 zorluğu şu oluyor yürüyünce rahat oluyor olmuyor değilde sadece her yere çıkmak istiyorlar koltuk tepeleri masalar her yere haliyle bende düşücekler diye korkuyorum onun dışında yürümelerinde bir sıkıntı yok bi de mutfak dolaplarım hespi çocuk kilidiyle dolu😭