Bireylulmeselesi02 Mom62636362 yolun başındasınız sizde daha en tatlı zamanları 🤗 rahatça giydirdiğim ve rahatça bez değştirdiğim rahatça fotolarını çektiğim şu an peşlerinden koşuyorum bez ve üst değiştirmek için😭😭😭
Mom62636362 Bireylulmeselesi02 en güzel zamanları bu ise ilerisini düşünemiyorum, sürekli kucakta durmak istiyorlar, ağlıyorlar, psikolojim bozuldu iyice, inanın bırakıp gitmenin hayalini kurup mutlu oluyorum bazen. Sonra da vicdan azabı çekiyorum
Bireylulmeselesi02 Mom62636362 gözünüz korkmasın artık kendileri oynuyor kucak derdi kalmıyor güzel yanları da var artı yemeklerini kendi yiyorlar 🤗🤗
Bireylulmeselesi02 Mom62636362 size en büyük tavsiyem ne olur bilşyor musunuz hamak tarzı beşik aldıktan sonra çok rahatladım ben her yere taşınıyırdu çok güzel uyuyorlardı öyle☺️
Mysunshines17 Mom62636362 Bende sürekli aynı durundayim nefes alamıyorum bazen ah diyorum bir yalınayak koşup şöyle gitsem ama sonra eminim aynı hızda geri geleceğim 😇
Mom62636362 Bireylulmeselesi02 beşiklerim sallanmıyor, eşim de en büyük pişmanlığım olarak sallanmayan beşik demişti, bu hamak beşikleri kaç aya kadar kullanabildiniz?
Nurtalib Mom62636362 kesinlikle arkadasa katiliyorum hamak besik olmasa ne olurdu bilmiyorum halimiz sallanmaya alistilar ikisini birden sallamak imkansiz birisini ayagina birisini hamak besige alirsin bende hala kullaniyorum 16 ayliklar 2 yasina kadar kullanırım herhalde
ikizlerr Bireylulmeselesi02 bizde de var bu beşiklerden ama ayağa kalkmaya çalışıyolar diye yatırtmıyorum şu an bizimkiler mi çok yaramaz😏
Bireylulmeselesi02 Mom62636362 https://imgyukle.com/i/YpHmot benim bundan 1 ay sonra kullanmaya başladım keşke daha önce alsaydım dedim🤗 şu an 15 ay 10 günlükler ayak ucu ucuna sığıyor oda olsun o kadar diyorum 🤗 ben çok memnum kaldım emin ol çok rahat edeceksin keşke daha önceden alsaydım diyecen🤗 sadece alışma süresi olacak o kadar🤗
Mom62636362 Bireylulmeselesi02 paylaşmışsınız foto zaten, çok teşekkür ederim, ben kısa süreli kullanılan bir şeydir diye bakmamıştım bile
Bireylulmeselesi02 Mom62636362 vala ben hala kullanıyorum fiyat olarakta uygun 16 aylık oldular nerdeyse hala da kullanıyorum🤗