BaraninAnnesi Siz diyince dikkat ettim büyük biberonların emziğinde 2 yazıyormuş ya. Bosuna cocuğa çile çektirmişim. Değiştirdim hemen 2 numara ile devam edeceğim. Bebeğim 4 aylık oldu, 2 ay için 3 numara almayayım diyorum, tekli de satılmıyormuş, bununla idare edebilirim belki sonra direkt 4 alırım. Çok teşekkür ederim, aydınlattınız beni. 🌸