BaraninAnnesi Hadi ya ben de sanıyordum ki büyük olan biberonların uçları da büyük, 120 cc den fazla içmeye başlayınca o biberonlara geçecektim😄 Nerden bilelim ya ilk annelik tecrübesi işte😄 Gerçi ben arada emziriyorum o yüzden hızlı akış olmaması güzel. Bir de 4 biberonun ucunun da aynı olması çok saçmaymış, hiç kullanamadan kalacak elimde o zaman iki tanesi 🤷🏻♀️