Minikkoalamm Benimde yeğenimde var ona da aynı sizinki gibi dediler şuan 6 aylık 2 yaşına kadar inmezse sünnetle ameliyat birlikte yapılacak ama endişe etmeyin şuan 8 yaşında olan başka bir yeğenim var onda da aynısı vardı ameliyatla sünneti aynı anda yaptılar çabuk iyileşti şimdiye kadar bi problem olmadı şükür rabbim sağlık versin bebeğinize inşallah 🙏
Zekiye86 Milaaa merhaba, zor bir ameliyat değil, endişelenmenize gerek yok, içiniz rahat olsun, genelde 1,5-2 yaşına kadae inmesi için beklenir. Sünnetinde beraber olması mantıklı. Çocuk tekrar tekrar ameliyathaneye girmek zorun kalmaz.
Milaaa Gamzeli03 çok sağol canım.yeni gördüm yazdığını.Dua edin olur mu.Günlerdir uyku girmiyo gözüme
Gamzeli03 Milaaa seni çok iyi anlıyorum cnm Rabb’im şifa versin inşallah kuzuma bir an önce biyi olsun 🤲😘😔