Milaaa Merhaba kızlar,oğlum 18 aylık.İnmemiş testis ameliyatı olcak.Böyle bi durum yaşayan anneler tecrübelerinizi paylaşır mısınız.Çok endişe ediyorm nasıl olcak diye.
Gamzeli03 Milaaa çok geçmiş olsun cnm bir bilgim yok geçmiş olsun bizim de sünnet başa dert nasıl olacak bilmiyorum 🤦🏻♀️😔
Sahika3 Milaaa benim oğlumun da tek testisi inmedi 9 aylık şu anda. Bir doktor 1 yaşına gelince ameliyat edelim dedi başka bir doktor da hemen edelim dedi biz de beklemeye karar verdik ama bakalım hayırlısı. Biz de sünnetle beraber yaptırıcaz ve çok endişeleniyorum inşallah kolay geçer size de geçmiş olsun
Cyln17 Milaaa Ay cnm aynı dertten müzdaribim ama bizim doktor 2 yasına bekleyelim inmezse ameliyat dedi bende çok endişeliyim
Zekiye86 Milaaa merhaba, zor bir ameliyat değil, endişelenmenize gerek yok, içiniz rahat olsun, genelde 1,5-2 yaşına kadae inmesi için beklenir. Sünnetinde beraber olması mantıklı. Çocuk tekrar tekrar ameliyathaneye girmek zorun kalmaz.
Gamzeli03 Milaaa Rabb’im şifa versin inşallah cnm benim iyi olur annesi inş üzülme bizim de bir taraf utangaç hemen yukarı kaçıyor soğuk değdiği zaman nette baktım olabilir zamanla düzelir yazıyordu şu pandemi dönemi hastaneye de gitmiyorum 😔🤦🏻♀️
Milaaa Gamzeli03 inşallah canım hemen atlatırız.Rabbim şifa versin tüm bebeklerimize🤲🏻Dua edelim birbirimize
Milaaa Sahika3 sağolun.Aynı durumu yaşadık bekledik biz de inmesini 18 ay oldu inmedi.Ben de çok endişeliyim.Dua edin güzel geçsin bebişim hemen iyileşsin😔
Gamzeli03 Milaaa canım burada bende ikknkez post açtım biri ek gıda biri korse sormak için iki üç cevap geldi dedikodu sayfaları dolup taşar vardır böyle bir sorun yaşayan ama yazmıyorlar
Gamzeli03 Milaaa yani baktığın da hiç olmuyor kese için de öyle mı Bizim de ıslak mendil değdiği Zaman kaçıyor utangaç testis diye okudum nette normal de baktığım da var sizin hiç mi olmuyor bende tedirgin oldum 😔