Kızlar test yaptım pozitif çıktı. Dün doktora gittim kese oluşmuş ancak bebeği göremedi. 1 hafta sonra tekrar gel dedi. İnternetten baktım boş gebelik deniyormuş. Canım çok sıkıldı başına gelen vAr mı inşallah bir sorun olmaz ben bir hafta nasıl bekliycem bilmiyorum