Gamzeharun TospikOglusum sadece banyo yaptırırken cıkarıyorum canım valla salyası kesildi ama 10 gün oldu bakıyorum duruma işte 70di sanırım
TospikOglusum Gamzeharun tavsiye edersen alicam bende valla çok.husursuz inanilmaz salyasi akiyo.heryer su oluyo,ağlama krizlerine giriyo bu dis çok.kotu gelen de yok.son çare bunu alicam.sanirim
Gamzeharun TospikOglusum valla bizimkinin huzursuzluğu devam ediyor ama salyası I kesti. Benim bebeğim zaten huzursuz bir bebek o yüzden siz bilirsiniz. Gercek oldugunu biliyorum o yüzden tavsiye ederim