Albayrakokur Linaa1 anladım baya gözükuyo yarın bakicam ona kesinlikle şuann uyyor yavrum çok teşekkür ederim zahmet ettiniz miniğimiz inşşlllah çabuk çıkarr🤍
Asyah- Anneler bir sey sorcam her bebekte salya oluyor mu ? Benım kızımda cok huzursuz sureklı damaklarını surtuyor aldıgını ısırıyor 7 aylık olcaz emzigi bike emmiyor ısırıyor . Ama salya falan yok dişmidir bu da 😐
Linaa1 Asyah- valla canım benım kızımın hıc salyasu olmadı 1 diş patladı ama salya hıc olmadı dişte olabılır huzursuzluk oluyo dişte gün içinde uyuma süreleri kısa oluyo
iki_prens_annesi_ minikdavsanim canım hayirli olsun benim oglumunda oyleydi 2 gune patlar bizjmki patladi bende ne zaman buyuycek diye merak ediyorum
iki_prens_annesi_ minikdavsanim tamam elinize geldiyse patlamis simdi yavas yavas buyumesini bekleyeceğiz
Asyah- Linaa1 ozaöan bızım de oyle canım uyku duzenı degıştı cunku salya falan yok ama sureklı bıseleri ısırıyor darısı basımıza kolylıkla cıkarsınlar ınsallah cok tesekkur ederim🙏