Ben oğlum 1 günlükken emziği verdim ve tuttu. Arada bir gönülsüz emdiğinde hemen emziğim arkasından parmağımla tık tık vuruyorum o zaman hemen emiyo 😅 tecrübeyle sabittir. Bir de pahalı bir emzik de almadım yani 8 tl’lik bir emzikti. Bebeğiniz emzik tutmuyorsa bu yöntemi bir deneyin derimm