ozge3747 Miraykiz58 Bizde ateş çok az oldu ama iki gün boyunca huzursuzluk ve sebepsiz ağlamalar beni bitirdi. O şekilde calpol vermeyin aşının etkisini azaltıyor diyorlar ateşi yükselmeye başlarsa calpol verin
Seyma4607 Miraykiz58 bizde hiç olmadı bilmiyodum böyle etki ettiğini de inşallah olmaz 20 gün sonra bizimde 2.dozu var
efelim Miraykiz58 geçmişler olsun canım bizim ikinci doz daha zor geçti mesela birgün böyle sürüyor sonra geçiyor çok şükür
Miraykiz58 ozge3747 evet dün yükselmeden verdik ama bugün yükselmesini bekliyoruz vermek için. Sadece sabah verdim yukselmeden o kadar
Smhsvl Miraykiz58 ben vurdurmadan önce calpol verdim sabah iyiydi akşam biraz huysuzlaştı hafif ateşlendi yapmadan bir calpol daha verdim ama fitil daha etkili diyebiliyorum