Seyma4607 Miraykiz58 bende korkarak götürdüm öncesinde calpol da vermek istemedim ama hiç ateşte yapmadı gayet rahat geçirdik
Miraykiz58 Seyma4607 ElifDemir Seyma4607 Sevvaldal Fatmazeynep0105 Mervemerveesk Endoplazmikbirkulum efelim Annelerim kusura bakmayın sizlere geç cevap veriyorum. Aşımızı olduk doktorumuz iki gün banyo yasak dedi. Eve gelir gelmez calpol verdim akşama kadar bir şeyi yoktu ama akşam birdenbire ateşi yükselmeye başladı tekrar calpol verdik ama 38.4e kadar çıktı endişelendik ve calpolden 1bucuk-2saat kadar sonra yarım fitil verdik. Gece boyu çok huzursuzdu bir ağladı bir sustu yavrum yüzü çok gülmedi gözleri kızarık kızarık gezdi. Duş yasak dedikleri için nemli bir bezle eklemlerini,koltukaltını,alnını, ensesini sildik biraz rahatlattik 2 saat uyudu sonra uyandı. Gece 3e kadar nöbetteydik 3te tekrar fitil verdim uyudu 6bucuga kadar güzelce uyudu cok şükür. 7de de mamasını verip hemen calpol verdim. Üstü hâlâ ince bir şekilde oyun oynuyoruz çizgi film açmak durumunda kaldım o kadar. Insallah gün içinde daha da iyi olur. Hepinize çok teşekkür ederim sağ olun 🧡🧡🧡🧡🧡🧡
ElifDemir Miraykiz58 bizde hic bir etkisi olmadi 4 aşı olmustuk o gun ayrica vucudunun bagisiklik kazanmasi icin hemen calpol vermeyin atesle savasmayida ogrensin cocuklarin vucudu 38de bi dus aldirin baktiniz dusmuyor oyle calpol verin bagisiklik kazanmasida onemli cunku
Sevvaldal Miraykiz58 bizim doktorumuz ates 38 olmadan ilac verdirmiyor. Vucudun ates ile savasmayi ogrenmesi gerek diye. Benim bebwgimin de iki dozda da atesi cikti ve kustu. 3-4 saat icinde geciyor ama. Ben de dolven ya da fitil veriyorum. Calpolun etkisi olmuyor bizde.
Fatmazeynep0105 Bizde iki gün önce vurulduk. Hic ates yapmadi ama doktorumuz lütfen calpolu hemen önce yada hemen sonra vermeyin 38.5 dan önce vermeyin dedi cünkü verildiginde asinin tutmama ihtimali varmis
Mervemerveesk Miraykiz58 bize çok hafif ateş yaptı, çok da sürmedi. Herkeste aynı olacak diye bir şey yok ki. İnşallah sizde de olmaz
Endoplazmikbirkulum Miraykiz58 benim bebeğime hiç ateş yapmadı. Calpol falan da vermedim. Bende çok gerilmiştim yaptırmadan önce ama şükür bişey olmadı. Sizinde olmaz umarım
efelim Miraykiz58 merhaba canım biz doktorumuzun önerisi şle aşıdan on bes dk sonra calpol verşk ve düzenli olarak 6saatte bir verebilirsiniz dedi ben ates yukselmedikçe vermedim ama gece verdim gece ates çıkmaya daha meyilli. Huysuzluk oldu bşzde ates 37.4oldu en fazla oda calpol vermediğim sıralarda bende çoo korkmustum iki dozda iyi geçti şükür
efelim Miraykiz58 geçmişler olsun canım bizim ikinci doz daha zor geçti mesela birgün böyle sürüyor sonra geçiyor çok şükür
Mervemerveesk Banuara 40 41 mi dediniz siz? Kusura bakmayın saçmalıyorsunuz siz apaçık. 38 i geçince tehlikeli olmaya başlar ateş bebekler için. 40 41 nedir yahu
Banuara Mervemerveesk normalinden bahsettim kontrol altında tutunacaksınız armut gbi bekleyin demedim sıcağa yakın duş aldırılmalı üşütmemeli bebeği toksin atılması için sirkeli su ike duş da iyi
twinsmomYY Mervemerveesk ne insanlar var kendi 39 olsa yataklara duser el kadar bebek icin 40 41 diyo rabbim e emanetler hepsi
Purplemomma Dün yapıldı oğluma aşının ilk dozu. İlk birkaç saat ateşsiz ancak çok ağlamalı, uykuda inlemeli geçti. 😔 gece de ateş çıktı, düzenli calpolle idare ediyoruz şu an. Umarım diğer dozlar böyle geçmiyordur.
Miraykiz58 Purplemomma biz de dün yaptırdık. Dün hastaneden gelince akşama kadar bir şeyi yoktu akşam birdenbire 38.4ü gördük daha calpol vereli de 1bucuk saat olmuştu ama fitil verdim falan. gece 3e kadar nöbetteydik 3te tekrar fitil verdim uyudu 6bucuga kadar uyudu. 7de mamasını verip calpol verdim. Benim de tek beklentim bu inşallah diğer dozları bu kadar zorlamaz
Seyma4607 Miraykiz58 bizde hiç olmadı bilmiyodum böyle etki ettiğini de inşallah olmaz 20 gün sonra bizimde 2.dozu var