Mefe Kuzumm ben sana emziremediğin için herhangi hiçbir şey söylemedim bu konuda üzmek istemem çok özür dilerimkii bu konu özellikle benim en hassas noktamdır benimde bebeğim başlarda emmedi sütüm gelmedi hastaneye yatma noktasına kadar zayıfladı üstüne etraftan emzirmiyormusun sütün gelmiyormu kelimeleri uçuştu o dönemleri bir benimle eşim birde Allah bilir…Ben mama verme demedim prinç ununa yönelmeni yanlış bulduğumu söyledim hem o lafı söyleyen kişi haddini bilip ağzını toplasın aptamil mamayla büyüyen sağlıklı bebekler var biride benim oğlum…