Annebal Pankek illa tok tutmasini istiosan yogurt ver 6. Aydan sonra yumurta ver. Bu doktorlarda ne bicim anlamyrm ya pirinc ununun neyini tavsiye ediolar. Sizin gbi tok tutsun diyen zihniyetide ben anlamyrm. 11 aylik olcak cocugum daha tok tutsun die unla hic tanismadi ama cok sukur de hic ac birakmadim. Yanlis yapiosnz
Pankek Annebal Ben daha hiçbir şey yapmadım. Anne sütü ve yetmediğinde formül mama veriyorum sadece. Akıl danışayım istedim ama bu kadar yargılayacağınızı düşünmemiştim hiçbir şey yapmamış olmama rağmen. Teşekkürler
Annebal Pankek nasrettin hoca misali daha testiyi kırmadan tokat atasinki kirdiktan sonra bi anlami olsunndie… neysa saka bi yana daha bse yapmamisken arastir bak.bazi seleri.. pirinc unu verebilirsin diyen doktorada senin yerinde olsam tekrar gitmem..alternativ cok sıradan olmaya gerek yok
Annebal Pankek vala misal olarak tokati yiyen zaten gulmez bu durumda… ama benim amacim sizi uyarmakti sadce eleştirmek limc etmek yada yargilamak degil… bide doktorun o sekilde solemesine şaşırdım hepsi bu… kararsizin
bluekoala Annebal bilmemek ayıp degil öğrenmemek ayıp😊kız bilmiyomus daha doğrusu bende bilmiyordum öğrenmiş olduk😊kibar konusalım bence 😛hemen linçlemesek 🥺
Annebal bluekoala yoo asla lincleyim die yorum yapmadım hepimizin bilmedgi seler var ama benmkisi sitemdi cnku elimizde netimiz var yani acip okumaliyz die dusunuyrmm daha 6 aylik olmamis cocuk pirinc ununu hak etmiyor ya
ZMRAMOM Yagmur_arda_mom biz de 2 ay 9 günlüğüz mama tabağı kaşığı aldım hem de hamileyken mama sandalyemiz kaldı geçen seneden beri yoğurdumu kendim yaparım peynir de yapmıştım siz neler aldınız ne gibi hazırlıklar yaptınız☺️
MutluMommy Senaarslan canm sebzeler varken sağlıklı vitaminli niye pirinç unu ne gerek var haşla sebzeleri minik zeytin yağı aZcıkda sütünden ez ver
Mefe Pogaca_yanaklimm iyi akşamlar öncelikle ben oğlumu 6 ay emzirebildim mama desteğiyle beraber sütüm azdı siz gibi bir ortamda pirinç unu hiç vermedim vermeyide düşünmüyorum dediğimde mama çokmu sağlıklı birde aptamil veriyormuşsun aptal maması diyorlar pirinç unu doğal en azından demişti bi arkadaş ve çok üzülmüştüm o ara emzirmeyide yeni bırakmıştı kendimi çok kötü hissetmiştim bebeğimin gelişimi çok iyiydi oysa emziremeyen anneler neden hep suçlanır ben çok uğraştım ama sütüm yetmiyordu benim elimde olan bisi değil ama erdiremediğiniz için fikrinizi bile soyleyemiyorsunuz😔
Pogaca_yanaklimm Mefe Kuzumm ben sana emziremediğin için herhangi hiçbir şey söylemedim bu konuda üzmek istemem çok özür dilerimkii bu konu özellikle benim en hassas noktamdır benimde bebeğim başlarda emmedi sütüm gelmedi hastaneye yatma noktasına kadar zayıfladı üstüne etraftan emzirmiyormusun sütün gelmiyormu kelimeleri uçuştu o dönemleri bir benimle eşim birde Allah bilir…Ben mama verme demedim prinç ununa yönelmeni yanlış bulduğumu söyledim hem o lafı söyleyen kişi haddini bilip ağzını toplasın aptamil mamayla büyüyen sağlıklı bebekler var biride benim oğlum…
ZMRAMOM tosbikannesiii bu sıralamayı neye göre yapıyorsunuz doktorunuz mu önerdi eleştir amaçlı değil öğrenmek için soruyorum yanlıl anlamayın bilmediğim için soruyorum şimdiden öğrensem ben de iyi olacak☺️
tosbikannesiii ZMRAMOM yok neden yalnıs anlayayım canım ☺️ Araştırmalarıma göre diyelim meyveyle başlarsam sebze yememe ihtimali çok yüksek o yüzden önce sebze ☺️ Anne sütü yada formül mama fark etmez tadı yok sonuçta birden tatlı biseyi vermek doğru degıl çorbayla başlamak da bence doğru değil neye alerjisi var anlaşılmaz bu açıdan sebze
Yagmur_arda_mom duygu00 buharda pişirme aparatı, silikon kaşıkları tabakları, akıtmaz bardak, cam rende, yoğurt mayalamak için cam kavanoz, meyve süzgeci. Bunları sipariş verdim