Ricitos sevimli61 şuan 5 aylık. 3. Aydan beri bu şekilde. Doğduğu günden beri çok emen bi çocuktu, sütüm yetmiyordu, boş göğsümü emmekten yara yapıyordu. Ama mama takviyesini biberonla yapınca ona alıştı malesef. Geri döndüremedim
Ricitos Minnakkk bizde aynı şekildeyiz. Ben artık kabullendim inat edince daha çok ağlayıp memeden soğudu çünkü
Minnakkk Ricitos bende çoğunlukla teklıf edıp emmiyorsa zorlamıyorum ama biliyorum ki aç o düşünce beni perisan edıyor 😞😞
Ricitos HKyhn 2. Aydan beri beraber banyo yapıyoruz, kucağıma alıyorum. Banyoda emdi bi kaç kez, artık onu da almıyo
Ricitos Minnakkk canım ben sağıp veriyorum napim amaç annesütü içmesi. Memeden değilde biberondan içsin sorun değil. Az da olsa içiyo artık bu şekilde kendimi rahatlatıyorum. Ardından mama veriyorum.