Yasmn Kızlar iyi akşamlar Oğlum 5 ay 5 günlük hiç mama vermedim 4 ay kontrolünde 8 kg du. 3,5 aylıkken emzirmede zorluk çekiyordum kucağımda emmiyor yatarak yada üzerine uzanarak zorla emziriyodum bir ara düzeldi şu aralar yine aynı biberonu ile su içiyor ama mememi almıyor oyunlar altı açık emmeler de işe yaramıyor artık. Slikon göğüs ucu kullandım 3 defa artık onu da emmiyor. Ne yapabilirim tavsiyesi olan varmı? Sütüm var şükürler olsun beni bıraksın istemiyorum 😭
Azraninnnannnesi Yasmn merhaba bizde ayni haftalardaki başladı problem hala devam ediyor sizde düzelme var mı 😔
Humus Yasmn bnde ayni durumu yasiyorum atak haftasindayiz 4 ay uc gunluk vermesem meme aramiyor. Bnde salliyorum uyuyor uykusundan 15 2o dakka gecince weriyorum oyle emiyor. Uyanikken imkansiz bu ara. Mememde agliyor hep 🤷🏻♀️
Ricitos Canım inşallah emer. Ama emmese de maksat anne sütü alması değil mi ? Sağıp verirsin. Kendini sıkma sütün azalır. Ben sağıp veriyorum. Canı isterse emiyor istemezse emmiyor. Zorlayarak iyice uzaklaşıyor, sakın zorlama..
TugceAsaFaruk Canım bazı dönemlerde bebeklerde bu şekilde huy değişiklikleri olabiliyor. Başka birşeye yönelmeden ve pes etmeden inatla emzirmeye devam et. Almasa sa ağlasa da zorla vermeye çalış. O da başka şekilde beslenemeyecegini düşünerek illa ki tutacaktır memeyi. Yeter ki sen sabırlı ol ve pes etme ☺️
Minnakkk Humus bende aynı durumdayım canım 😞 üç ay 22 günlüğüz yaklaşık bir aydır sadece uyku sersemi ya da uyku arası verebılıyorum resmen emzırmek ıcın ayağımda sallayıp sersemletiyorum 😞😞
Merveaday Aynı durum bizdede var memeye yanaşınca bağırıyor kafayı geriye itiyor ne yapacağımı bilmiyorum artık üzülüyorum o emmeyince sütüm azalıyor 😥😓😥
Azraninnnannnesi Merveaday off 🤦🏻♀️ Yani aynı şekildeyim.. 6 saat emmeden durdu yine de emmedi uyuttum öyle emdi sizin n kadardır sürüyor genelde 1 ay diyorlar 😔 nefes almıyorumm kucağım da emerken dikkati dağılmasın diye
Merveaday Azraninnnannnesi ben ayakta veriyorum geziniyorum bana mısın demiyor ne yapacan bilemiyorum uykusunun içinde veriyorum iki dk demeden bırakıyor inş en koşa sürede gecer😥
Ricitos Minnakkk bizde aynı şekildeyiz. Ben artık kabullendim inat edince daha çok ağlayıp memeden soğudu çünkü
Ricitos HKyhn 2. Aydan beri beraber banyo yapıyoruz, kucağıma alıyorum. Banyoda emdi bi kaç kez, artık onu da almıyo
Yasmn Merveaday inşallah düzelir biz bu ara iyi gibiyiz arada yapıyor hala ama eskisinden iyi. Vazgeçmedim öyle yada böyle emzirdim
Ricitos sevimli61 şuan 5 aylık. 3. Aydan beri bu şekilde. Doğduğu günden beri çok emen bi çocuktu, sütüm yetmiyordu, boş göğsümü emmekten yara yapıyordu. Ama mama takviyesini biberonla yapınca ona alıştı malesef. Geri döndüremedim