Cok geçmiş olsun şuan bende böyleyim ama benimki bu kadar deyil yani büyüklük olarak deyil kaşınıyo ve sivilce gibi kabarıyo sonra döküntü şeklini alıyo geceleri cok kaşınıyo sizinkide öyle mi bende sabah doktora gidicem inşallah korkulcak bişey deyildir