05ay05az20e1sra14na9di3r27 ürtiker (kurdeşen). Doğumdan sonra bende de olmuştu, özellikle geceleri çok kaşınır. Çeşitleri var, strestende olabilir, sıcaktan da, soğuktan da, her hangi bir yiyecekten de vs. Geçirmek için bir ilacı yok sadece kaşıntı ataklarını atlatmak için kremler veriyor doktorlar. Amaaaa şöyle bir şey de var maalesef uyuz salgını da var türkiyede ve ürtikerle de çok benziyor atakları falan (fotoya bakınca bende olanın aynısı gibi, ürtiker gibi duruyor),hiç ihmal etmeyin bir an önce doktora gidin. Geçmiş olsun