Kuboss-61 kübra hanım merhaba, size gerçekten yardımcı olmak isterim, başka bir arkadaşla daha konusuoruz buradan onada yazdım. Nerede yasıyorsunuz acaba, oda için hastaneye cocuk cerrahisinin yatış bölümünün olsugu katta baş hemşire ile görüşürseniz cok ii olur en azından burdaysanız pazartesi gidin görüşün yarın yani oazar günü orda olur mu baş hemşre bilmşyorum. En azından sansınızı deneyin. Neden özel oda diyorum cunku diğer odalar kalabalık sadexe iki özel oda var tek yataklı içindede bir koltuk ve kendi tuvaket banyosu var. Benim istememin sebebi covit yüzündendi. Sansıma tam amelşyat günü oda boşaldı ayarlandı, bizde daha önceden ayarlanması geektiğini bilmşyorduk. İki tane oda var dört yataklı, bir oda daha var iki yataklı sanırım, birde 6 yatakkı var oda büyük. Umarım herşey gönlümğze göre olur, tüm cocuklara test yapıldıgı için annelerde de aşı şartı aranıyır eger asılarınız tam değilse covit testi vermneşz gerekir, ameliyar oncesi son gün test yapıcaklardır cocugunuza. Aklınızda olsun, içiniz rahat olsun. Benim oğlumda 18 aylık, üç gün kaldık ameliyatta amelşyatı 2 saate yakın sirdü yanıma gelmesç yani. Ben size anlatıcam cunku ben hiç bşi bilmeden gittim zorlandım. Erbug hıcayı secmenizöii olmuş, asistanlarsa evet xok ii ama erbug hıcanın oğlunuzun derecesinde ameliyat yapması bencede cok daha dogru olurdu. Ameliyat sabahı gittik, sadece anne ve bebeği alıyorlar yatıcagı cerrahi katına, baba ve diğerleri kapıda bekliyor, odaya geçtik, oğlum ilkti sanırım amelşyat sırasında, ikimize önlük verdiler giydik. Oglum aşırı harektli bir benek benimde, zorlanmdım desem yalan olur 😂 inanın gepsi cok güzel gececek içinizi ferah tutuj güzel anne, güçlü olun. Ben kendi oğlumun amelşyatını anlatıyoeum bu arada, sizin amelşyatınsı daha uzun ve kısa sürebilir ama erbuğ hocsya cok gğveniyorum ben. Oğlum için bir tane bez aldık yanımız önlükle indik aşagı ameliyathaneye, sirek uyutmuorlar anneden alırken sakinleştirci beriyotlar sanırım, şırup verdiler oğluma kucagımda, grvşedi sakinleşti, gülücüklerle yolladım. O kısm cok zordu benim için, 10 dakika aşağıda beklettiler sonra yukları cıkabilirsiniz dediler, odasında bekledim bşraz dışarıda babasıy bananeisyle bekledim. Orda her agızdan fsrklı şeyler cıkıyor siz başhemşireyi muhattyap alın, birde hastanakıcı zehra hanım var cok tatldıır. Bana başkaları içerid bekliyceksin amelyatı dediler sonrada dılarıda babasıya olabişrsişz dediler. Yani siz bashemsireye sorun. Oğlum ameliyattan xıkınca aradılar yukarıyı hemen aşağ indim ayılma odasına, bir anestezicinim kucagında ağlıyordu kendime gelmeeye calsıyorsu, o kısım szin daha sakin gecsbilir biziö geçmedi 😂 cok ağladı zorlandom ama siz sakin ve sabırlı olu susuorlar geçiyor gğzel anne. Oğlumu aldım yukarı cıktım odasına geçtik, kalkmak istedi huysuz ve huzursuzdu ilk gün aöa kalkamıyxsgını anladı anlattım hep, kabullandi biraz, e uyksu vardı, sırt ğstü yatmak zorundalar hep, sonda takılı oluyor. Bir şekilde geçti ilk gün. A bu arada ayılırken kucagınızea tutarken lütfen pipisine dikkat edin bana istediğin gibi tut dedi aşagıda birkaç kişi, ama hatalıymış, pipisne baskı olmıycsk sekilde turun siz, dogrusu o, yani pipiye baskı olmuycak. İlaçlarını gelşp düznli yapıolar idrarını söyledikleri zaman siz boşaltıyorsjnjz. Yazıolar kaç cc oldugunu. Brde benim oğlum sabah girdi amelyata 1 de emzirebişirsiniz dediler, sizde eğer emziyorsanız dedikleri saate emsirmeye bsşakyabilirisniz. Bu arada ameliyat oncesi ne kadar ac kalması gerektiğni size söyleyecekler. Suan bizim amelyatımızn 6. Günü oldu bu arada. Bir şekilde geöiyot zamanC cok harektli oldugu için ben biraz zorlandım ama anlıuorlar inan kalkmamaıs gerektiklerini. Her sabah ayrı ayrı 2 grup gelşp muayene ederler, herketen önce bir kişi gelşp oansumanını yapar. Bol bol sıvı alsın izin verdilten sonra doktorar. Ve lütfen cekşnmedne sorun hrrleyi geneld hızlı daveanıuorlar, cıkıyorlar odadan, bakıp cocuga siz aklınıza tskılanı sorun hep. Tvalete gitmrnşs gerekirse hemşire yada hastabakıcodan yardımms istetin oğlunuzun yanında dursun, yalnız bırskamıuoruz cunku asla. Yanınıza oyuncak alın, kştap alın coxuk için varsa tablet. Biz hep video şzleyerek geçirdik cogu zamanı, o beni kurtardı biraz. Hastaneden cıktıgmız gün yürütebiir yabaş yabaş ama asla düşmesin dediler, somdayla cıktık biz, pasartesi alıncak sondamız belki sizi görürüz 😍 sondadanş ooşeti cıkarıyorsr öift bez cıkyoruz, duan oğlum yürüyor hatta koşamaya calsıyor ama dört kişi peşindeyiz evde asla elini bırakmıueız, paçasından turyıruz ordsn hurdan dişmeisnn diye Rabbim yardımıs olsun, mesakatli ama geçicek yeterki iyi olsunlar, yabrularımız. Gece eşimle önetkeşe uyuoruz bekşyoruz yüz ğstü yatmasın diye, bakalım pazartesimne dicek doktormuz.. grnel olarak ii durumdyız şükürler olsın🙏 Kafanıza tskılan bşi odugumda sorun yarımdı olabilirsme ne mutlu bana. Erbug hıcsya cok güveniyorum, sizinde inşaşah hayırısıylaa amelyatı atlatmanızı diliyırum 🙏🙏🙏 umarım faydalı olabilmişiödirr