Kuboss-61 teşekkürler cvp verdiğiniz için, bize 3 bin küsür bir ücret çıkardılar, ben erbuğ hocanın olmasını istediğimi özellikle belirtmiştim, acaba beni haberdar edermisiniz ? Yani bu 3 bin küsürlük ücret erbuğ hoca girince mi yoksa sadece asistanları için mi, eğer erbuğ hoca girmesi için daha başka ücret gerekiyorsa ona göre ödemesini yaparız bizde, beni haberdar ederseniz cok sevinirim kübra Hanım. Bu arada geçmiş olsun, derecesi nedir acaba hipospadiasın ?