Dryalp her ikisinin de 2 dozları vuruldu. Son dozumuz 13. Ayda olacak. İlk dozu 3. Ayda vurdurduk ve çok az ateş oldu onun dışında bir yan etkisi olmadı. 2. Dozu da 5. Ayda vuruldu ama 2. Dozlardan sonra 3 gün aşırı huysuzluk, ateş ve uykusuzluk yaşadık mafoldu yavrum ama şükür uzun sürmedi. Dr a sorduğumda 2. Doz biraz azılı sorun yaşamanız normal demişti. Ama tabi her bebekte farklılık gösterebilir bir arkadaşımın bebeğinde az ateş ve aşı yerinde az şişme ve kızarıklık dışında bir belirti yaşamadı. Hafif atlatır inşallah 🙏🏻