Cigdemino ya inanaılmaz bi şekilde ağlamaya başladı. Hiçbir şekilde sakinleştiremedim artık ağrısı var belliydi. Koşarak hastaneye gittik, doktor bi fitil verdi sonrasında rahatladı. Ertesi günde ateşi 38 i geçti calpolle o günü de geçirdik. Neyse atlattı. Ama baya çektik.
4.ay aşısı böyle geçince menenjit aşısını yaptıracaktım ama bi durdum şimdilik bakalım.