Alisaaaaa Ata0905 bizde 10 gün sonra ilk dozlarımızı yaptıracağız 3. Ayımız olacak. Ateşi çıktığında ne kullandınız? Ekstra önereceğiniz bir durum var mı?
Alisaaaaa Cigdemino öyle mi çok sevindim ağır bir aşı olduğunu biliyorum tabi önemli de bir aşı ama yavruma birşey olacak diye de endişeleniyorum. Tecrübesizlik böyle birşey olsa gerek teşekkürler 🙏🏻
Cigdemino Alisaaaaa Herşey onların iyiliği için iyi ki yaptırıyorsunuz. Benim babam bebekken menenjit geçirdiği için sağır olmuş. Bence de imkan varken yaptırılmalı. Kolaylıkla atlatır inşallah annesi 🙏 🌸
vilnius Aysel0609 cnm ateş yapması normal ama bence calpol ver bana doktorum demişti 4 saat arayla ver calpol uyumadan önce de muhakkak ver diye
Sulegorkem Aysel0609 evet yapıyor ağır bir aşı ağrıyada neden oluyor 2-3 yüksek ateşe sebep olabiliyor bizde yaşdık
Cigdemino Aysel0609 bebeğimin de ikinci dozda çıkmıştı ateşi hatta iki güne yakın sürdü ama hafif ateşti.. bacağında da aşı vurulan yer şişti hepsi normal demişti doktorumuz. Gerektikçe Calpol verdim 6 saat arayla daha rahat etti yavrum. Çok geçmiş olsun🌸
Adedul Alisaaaaa 3.ay bu aşı için erken değil mi? Bizim doktorumuz 7. Aydan sonra daha iyi olur dedi. Ben bu aşıdan biraz ürküyorumda işin açıkçası arada kaldım ağır geçirenler varmış
Cigdemino Adedul Ya Genelde artık daha erken vuruyorlar bebeklere menenjit aşılarını da 3,5,7 diye takvimliyorlar. Çoğu doktor öneriyor bence erken vurulması daha iyi oluyor bebekler büyüdükçe daha çok ateşleniyorlar aşılardan sonra sanki
Alisaaaaa Cigdemino kesinlikle öyle aşılar çok önemli dediğiniz gibi herşey onların sağlığı için. Çok üzüldüm babanıza eskiden yaptırılmıyormuş maalesef. İnşallah kolaylıkla atlatırız çok teşekkür ederim💕
Adedul Cigdemino ya bu menenjşt aşısı beni bşraz ürkütüyor. 4.ay aşısından sonra hastanelik olduk ateşi çıktı çok fena oldu çocuk. Bunun içinde ağır bi aşı diyorlar ya, bilemedim henüz🤷🏻♀️
Aysel0609 Defneninannesi-1 hadi ya birinci boyle daha 2. Ciyi dusunemiyorum, Allah yardim etsin, gecmis olsun size de
Aysel0609 Ata0905 39 mu..cok degil mi ya Allah korusun bebislerimizi yardim etsin. Benim bebegim ilk defa ateslendi ve ilk anneligm.telaslandim sanirim
Ata0905 Aysel0609 korkmayın. 38 i geçmeden ateş düşürücü vermeye gerek yok. En azından hastalık değil ve nedeni belli. İki gün sürebilirmis. Geçmiş olsun 🌺
Eyluldilek6044 Ben kizima agir gelmemesi icin.her dozunu ayri olduk. Gecen ay nimenrix olduk bu ay bexsore olduk ilk dozu. 2ay sonrada bexsore 2ci doz olucak neden ilk dozlari aynigün yapiliyorki agir asi zaten. Tek tek daha mantikli.yavrucaklar zorlaniyor agir aşi
Cigdemino Eyluldilek6044 Ya bizim doktorumuz da iki grup aşıyı aynı gün vurdu. Sordum ben de ağır gelmez mi diye ama sorun olmayacagını söyledi çok şükür ilk dozlarında ateşi bile çıkmamıştı. İkincilerde Çıktı sadece.
Cigdemino Aysel0609 ateşi çok yükselmedikçe uzat arayı istersen 6 saatte ver. Ama çok huzursuz olup durmuyorsa da vermen iyi olmuş rahatlamıştır kuzucuk
Mom068 Alisaaaaa Ben de yarın gidicem hastaneye asi için Nimenrix Bexero rotarix 3unden de tek doz yapilcak Ayda yine 3unden bu defa 2ser doz olcak
Alisaaaaa Mom068 benim de aynı şekilde 10 gün sonra yani 3. Ayımızda rota, nimenrix, bexeso hepsinden tek doz yapılacak. Sonra nimenrix 5-7 de bexero 5-7-13 te rota da 6. Ayda tekrar yapılacak
ege-ecem Bizde dün olduk nimenrix baxero rota aşısını 5. Ayımızda 2.dozu yaptırdık bir önceki 3.ayımızda yapılmıştı şimdi 13 aylıkken yaptırcaz son dozu nimenrix ve baxero aşısını olk dozu ateş yapmamıştı ama dün 2.dozda yaptı 38.5 oldu birazda huzursuzdu doktorumuz yarım paronax fitil kullan dedi çok şükür bugün iyi ateşimizde düştü