Aysel0609 8 aylik oldu bugun oglum Ates 37.7 nor mal mi? Ve huysuz huzursuz, yaptiran var mi bu asiyi?
Sznnn Aysel0609 daha yaptırmadım ben ama doktorum ateş yaptığını söylemişti. Bide bacakta (vurulduğu yerde) acı ağrı da yapıyormuş. Hatta arkadaşımın kızı birkaç gün emekleyememiş bile. Ama aşı huzursuzluğu en fazla 2 gğn sürüyor diye biliyorum. Geçmiş olsun yavrunuza 🙏🏻
Alisaaaaa Aysel0609 bu aşı önemli ama ateşten bende korkuyorum 10 gün sonra bebeğim 3 aylık olacak ve nimenrix in de bexero nun da ilk dozları vurulacak çok tedirginim çok geçmiş olsun size de. Ağır bir aşı sanırım
Alisaaaaa Sznnn o kadar mı ağır bu iğne 🥺bizimde 10 gün sonra 3. Ayında ilk dozunu olacağız çok endişeleniyorum bende
Aysel0609 Sznnn aynen bizimkide ilk zorlandi ara ara zorlanio ve cok huysuzlandi sanirim agrisida var
Aysel0609 Defneninannesi-1 bende verdim, etkili oldu m sizde, uykuda uyumayinca iyice huysuzlandi yavrum, kaca.kadar cikti sizin
Adedul Alisaaaaa 3.ay bu aşı için erken değil mi? Bizim doktorumuz 7. Aydan sonra daha iyi olur dedi. Ben bu aşıdan biraz ürküyorumda işin açıkçası arada kaldım ağır geçirenler varmış
Mom068 Alisaaaaa Ben de yarın gidicem hastaneye asi için Nimenrix Bexero rotarix 3unden de tek doz yapilcak Ayda yine 3unden bu defa 2ser doz olcak
Ezgi2609 Alisaaaaa benimde bebeğim 15 gün sonra 3 aylık olucak kararız kaldım asi konusunda ateşten korkuyorum burdaki anneler hep ateş yaptığını söylüyor
Aysel0609 Alisaaaaa valla normalde 8 ayina kafar hic bir asida boyle olmadi bebegim, bexero agir galiba.
Defneninannesi-1 Aysel0609 etkili oldu evet yaklaşık 1-2 saate ateşi tamamen düştü ama siz tedbiri elden bırakmayın saat başı kontrol edin bexero 1. doz değil de 2. doz baya zorladı bizi 3 gün etkisi devam etti huzursuzluk ve bacağında ağrı oldu kuzumun
Alisaaaaa Aysel0609 bexero ağır o zaman anladım inşallah sorunsuz geçirir bebeklerimiz. Bize 3-5-7-13. Aylarda 4 dedi Dr umuz bexeroyu. nimenrix i de 3-5-7. Aylarda 3 doz şeklinde dedi. Siz nasıl vurulmaya başladınız?
Alisaaaaa Aysel0609 kıyamam 8. Ay da öyle ağır geldiyse bizimki 3. Ayında daha da ağır gelecektir😔en hafif şekilde atlatırız inşallah🙏🏻
Cigdemino Alisaaaaa Tam ter bebekler küçükken daha rahat atlatıyorlar hiç gözünüz korkmasın yan etkileri çok daha az oluyor 🙏
Ata0905 Aysel0609 39 a kadar ateş yapabilir dedi doktorumuz . İlk dozda 38,4 gördüm . İkinc doz daha fazla yapabilir dedi haftaya olucaz. 37 ler sorun edilecek ateş degil. Biraz üzerini hafifletin yeterli olacaktır.
Alisaaaaa Ata0905 bizde 10 gün sonra ilk dozlarımızı yaptıracağız 3. Ayımız olacak. Ateşi çıktığında ne kullandınız? Ekstra önereceğiniz bir durum var mı?
Aysel0609 Ata0905 39 mu..cok degil mi ya Allah korusun bebislerimizi yardim etsin. Benim bebegim ilk defa ateslendi ve ilk anneligm.telaslandim sanirim
Woody Alisaaaaa bexero 1 doz yapıldı. Diğer dozu bşr dahaki ay. Toplam 3 doz.nimenrix 1 yaşından sonra tek doz olacak
Aysel0609 Defneninannesi-1 hadi ya birinci boyle daha 2. Ciyi dusunemiyorum, Allah yardim etsin, gecmis olsun size de
Alisaaaaa Cigdemino öyle mi çok sevindim ağır bir aşı olduğunu biliyorum tabi önemli de bir aşı ama yavruma birşey olacak diye de endişeleniyorum. Tecrübesizlik böyle birşey olsa gerek teşekkürler 🙏🏻