Mina_momy _ADA_ bende yarın 3le devam edeceğim . Süt konusunda takildim şuan ya gerçekten etkiler mi acaba
Papatya1orkide Bende dün başladım bugünle ikinci günüm 30 dk yapabiliyorum dahasına dayanamıyorum acayp yoruyo beni ama ona da şükür kesinlikle etki edicegini düşünüyorum kime dokunsam leslie ile kilo verdim diyor
Mina_momy Papatya1orkide öyle emziriyor musun canım sütü etkiliyormuş ben bugün 15 dk tek yaptım ya arada kaldım
Papatya1orkide Mina_momy ya sacmalamasınlar Allah aşkına hayatımda duydugum en sacma şey vucut sıcaklıgıyla ne olcak süt kaynayıp ekşiycekmi 😂😂😂
Fdm42 Mina_momy Bende 1 haftadır yapiyorum sütüm etkilenmedi bol bol şu iciyorum. Tam olarak beden olarak ölçülmedim…. kilo olarak şu anda aynıyım ama devam edeceğim durmak yok 😊
kaansmom Mina_momy dün 2 mile olanı yaptım 22. Dkda bebeğim durmadı malesef bırakmak zorunda kaldım bugünde yapıcam birazdan 64 kilo ile başlıyorum hedef 57-58🥰
Mina_momy Papatya1orkide ha evet devamında öyle demişti sanki normal süt gibi bozulur mu ne 😁🤭 dün 30 dk bugün 15 dk yaptım yarın 45 kafama gire gideceğim kilo sorunum sıkı olsun vücut yeter💪☺️
EgeveAlyaninannesi 2mil yapiyorum vala cok guzel topluyor 90 kg ye dustum diyetle birlikte 1 bucuk aya yakindir uyguluyorum sezeryan gobegimde bi farklilik var bakalim ilerleyen zamanlarda neler olacak
Alyaomer Esram54 Ben doğum yapalı 2 ay 6 gün falan oldu doktorum mekik hariç spor yapabilirsin dedi 2 haftadır yapıyorum leslie 2 kg verdim ,siz isterseniz dr sorun yinede.
Papatya1orkide Alyaomer sadece leslie mi yapıyorsun yoksa diyetle beraber mi yapıyosun bide 2 mile mi ?
Alyaomer Papatya1orkide Aralıklı oruç da yapıyorum sabah 11 kahvaltı akşam saat 6 dan sonra yemek yok su soda sadece .2 mil bazen de 3 mil yapıyorum