Sum87 oo maşallah güzel de yiyormuş benim bünye meselesi demek ki kilo almıyor benim kızım bunları yese herkğl olur galiba 4 öğün yiyor doktor da kilolu diyor yediği de öyle hiç bişey yok meyve püresi yumurta kıyma kavurması yoğurt çorba ha bide hafta da bikaç kez yatmadan kaşık maması veriyorum. Makarna köfte falan hiç yemez tavuk yerse ona şükür diyorum