Sum87 18 aylık 10 kg doktor zayıf dedi ama 3 ana 3 ara öğün meyve püreleri vs yiyor aralarda yine yediriyorum sebzeyle arası yok birşeylere karıştırıyorum seçici herşeyi yemiyor öğürüyor genelde hep aynı şeyleri pişirmek zorunda kalıyorum napıcam ben 🤷🏼♀️😞
Mehmetim01 Sum87 pirinc unu yedirin yatmadn once corbalarina meyvelerine irmik koyun ekmek ici kullanin
Sum87 Peris_h örnek anlatayım mesela sabah kıymalı yumurta ekmek peynir ceviz kesin yer ekstra sofradan birşeyler sonra uyumadan önce meyve püresi uyandıktan sonra mutlka çorba içine ekmek yanına yoğurt tekrar ara öğün aksam köfte patates makarna balık gibi karbonhidrat ağırlıklı yanına yoğurt yatmasına yarım saat kalarak tekrar ara öğün ara öğünlerin 2 sinde meyve püresi diğeri değişiyor
Sum87 Bulem doktor biraz zayıf diyince üzüldüm sağlığı yerinde şükür sadece ileri derecede kabızlık yaşıyoruz
Anneyim5982 Bulem aynen benim de 18 aylik 10 kilo bana gure cok iyi kilosu sağlıklı da cok şükür daha ne istiyim ki
Dsedaa Sum87 oo maşallah güzel de yiyormuş benim bünye meselesi demek ki kilo almıyor benim kızım bunları yese herkğl olur galiba 4 öğün yiyor doktor da kilolu diyor yediği de öyle hiç bişey yok meyve püresi yumurta kıyma kavurması yoğurt çorba ha bide hafta da bikaç kez yatmadan kaşık maması veriyorum. Makarna köfte falan hiç yemez tavuk yerse ona şükür diyorum
Mehmetim01 Sum87 posali yiyecekler yedirin bunlari yedirin kilo yapar dediklerim günde 1 bardak seftali kayisi suyu icirin armut yedirin kabizliga bire bir kabizlik varsa muz yedirmeyin yarim yese yeter
Sum87 Mehmetim01 1 cennet hurması armut içine ceviz bebe bisküvisi püre yapıyorum hergün ilaç kullanıyoruz ama denicem dediklerinizi saolun🌸
Daisyy Sum87 benim oğlum da 18 aylık olacak haftaya kontrol var kilosu 10 bile değil evde tarttığıma göre. 9.5 falan anca. İştahı da pek yok yemiyor yani fazla. Ama sağlıklı, keyfi de yerinde, takmıyorum ben kilosunu